Biefstukpuntjes - Tex-Mex [190-210 gram]

Voedingswaarden:
KCAL130
Eiwitten21

GR

Koolhydraten1

GR

Vetten5

GR

  • Voor 23:59 besteld is morgen in huis!

  • Plan je eigen bezorgmoment (ma-vr)

  • Gem. klantscore 9 met +3.600 reviews

 5,99
Verdien 5 F FUEL punten
Riverty
Rundvlees (91%), water, plantaardig vet (koolzaad, palm), koolzaadolie, kruiden & specerijen, aroma, conserveermiddelen (natriumdiacetaat), zout, antioxidant (natriumcitraat, natriumascorbaat), suiker, kristalsuiker, bouillon (tafelzout, dextrose, gistextract, specerijen), specerijen-extract, gedroogde glucosesiroop (TARWE), plantaardig extract (rode bietenextract, citroensapconcentraat, gemengde kruiden en specerijen).
Tarwe

Omschrijving

Biefstukpuntjes Tex-Mex (190-210 GR)

- Vacuüm verpakt per stuk 

- Gewicht: 190-210 GR

* na ontdooien binnen 3 dagen consumeren

Omschrijving:

Naast dat onze TEX-MEX biefstukpuntjes gewoonweg ontzettend lekker zijn bevat Rundvlees erg veel vitaminen en mineralen. Vooral komt er veel vitamine B12 voor in rundvlees ten opzichte van andere vleessoorten als kip en varken. Vitamine B12 is belangrijk voor de aanmaak van rode bloedcellen, de werking van je zenuwstelsel en om vermoeidheid tegen te gaan.

Volwassenen hebben tussen de 100 en 125 gram vleeswaren per dag nodig. Omdat je overdag hoogstwaarschijnlijk nog wat aan vlees eet, is deze hoeveelheid Biefstukpuntjes goed voor 2 maaltijden.

Bewaarinstructies

Mocht je de biefstukpuntjes willen bewaren doe dit dan in de vriezer:

  • In de vriezer is onze biefstuk tartaar 3 maanden houdbaar
  • In de koelkast is onze biefstuk tartaar maximaal 3 dagen houdbaar

Biefstukpuntjes TEX-MEX verwerken in een maaltijd

Als je een gezonde maaltijd wil maken met onze biefstukpuntjes is het goed om rekening te houden met de algemene richtlijn:

  • 200 gram aardappels
  • 100 gram vlees
  • 250 gram groenten

Aardappels zijn bedoeld als koolhydraatbron, andere goede koolhydraatbronnen die gebruikt kunnen worden in jouw gezonde maaltijd zijn: pasta of rijst.

Maak je weekmenu compleet

Wat anderen er van vinden

Lees hier wat andere klanten vinden
 
Manon De Clercq
Super lekkere maaltijden, voedzaam en veel variatie! Echt een aanrader!
Vorige week
 
Srna Begovic
Food was tasty and good portions. Very convenient
Vorige week
 
Hellen Quak
Goede service. Maaltijden prima en makkelijk te bereiden
Vorige week
 
Marcel Van Dongen
Goede en snelle levering,maaltijden zijn gevarrieerd en de smaken zijn .heerlijk.
Vorige week
 
Robin Lenssens
Mijn eerste levering liep helaas vertraging op en enkele maaltijden kwamen daardoor niet meer volledig bevroren aan. Omdat het om diepvriesmaaltijden ging, heb ik contact opgenomen met de klantendienst uit bezorgdheid voor de voedselveiligheid. Wat mij positief verraste was hoe professioneel dit werd opgevolgd. Mijn bericht werd serieus genomen, de foto's werden bekeken en zonder discussie werd erkend dat de maaltijden niet in de staat waren aangekomen die zij verwachten. Vervolgens kreeg ik de keuze tussen een terugbetaling of Fuel Points, wat snel en correct werd afgehandeld. Los daarvan ben ik ook tevreden over de maaltijden zelf. De porties zijn degelijk, de smaken zijn goed en het is een handige oplossing tijdens drukke periodes waarin koken niet altijd lukt. Fouten kunnen gebeuren bij elke leveringdienst. Voor mij maakt de manier waarop een bedrijf daarmee omgaat het verschil, en daarin heeft FuelYourBody een zeer goede indruk achtergelaten. Daarom bestel ik met vertrouwen opnieuw. Bedankt aan het team voor de professionele service.
Vorige week
 
Aïcha Naessens
Heel goed
10 dagen geleden
 
Henri Claeys
We zijn pas gestart en de dagschotels zijn lekker we zijn toch een beetje bang dat het geen echte dieet maaltijden zijn,graag een woordje terug daar over,dank jullie.
10 dagen geleden
 
Mike Valkenburg
Goed
10 dagen geleden
 
Fabian
maaltijden goed gekoeld geleverd
13 dagen geleden
 
Ben Van Delm
Zeer goed!
22 dagen geleden
 
Olivier Develtere
lekkere evenwichtige maaltijden ideale porties.
22 dagen geleden
 
Machteld Buyens
Snelle levering. 15 min voor aankomst krijg je een sms. Dat is pas service. Heerlijke maaltijden en veel keuze.
25 dagen geleden
Bezig met laden...